A OnePlus márka rendkívüli szolgáltatást kínál a mobiltelefon tulajdonosoknak. A OnePlus telefonokkal kapcsolatos panaszok ügyintézéséhez nem kell elmenned az Alza.hu üzletébe. A legjobb, ha a reklamációt közvetlenül a OnePlus vállalattal intézed. A futár gyakorlatilag bárhová elmegy a reklamált telefonért, és 10 napon belül visszatér egy javított vagy kicserélt darabbal. Így a reklamációt otthonod kényelméből intézheted. Mindent megtudhatsz a cikkből.
Ha kellemetlen helyzet merül fel és panaszt kell tenned a OnePlus telefonodra, ezt most kényelmesen és gyorsan megteheted. Csak töltsd ki az online űrlapot a OnePlus weboldalán. A gyártóval való közvetlen kapcsolat jelentősen felgyorsítja a reklamációs folyamatot - 10 napon belül otthon lehet az új vagy a reklamált telefon. Ráadásul sehova sem kell elmenned. Hogyan működik a reklamációs folyamat?
Az új OnePlus reklamációs rendszerre további szabályok vonatkoznak:
A OnePlus terméktulajdonosokat arra kérjük, hogy a saját idejük megtakarítása érdekében használják a oneplus.com webhelyen található reklamációs űrlapot. Ennek köszönhetően rendkívüli szolgáltatást és a lakhelyüktől történő szállítást szereznek, valamint 10 napon belül megkapják a reklamált telefont, ami a törvényes reklamáció időtartamának egyharmada.